About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

sâmbătă, 11 decembrie 2010

I want to kill


Vreau sa ucid pe cineva si aceasta dorinţă va continua sa existe pana cînd setea-mi va fi satisfacuta .Vreau sa ucid , vreau sa vad sîngele curgand .Vreau sa ucid pe cineva care nu merita sa moara , sa îi simt trupul zbatandu-se in agonie , in bratele mele. Vreau sa îi vad fata inocenta in timp ce i se inchid ochii si parul lui imi acopera bratele albe . Vreau sa stiu ca sunt ultima persoana pe care a vazut-o , ca a murit gandindu-se la mine ...

Dar nu vreau sa moara repede , vreau ca el sa isi vada sangele , acele picaturi mici pe buzele mele sangerii , vesnic insetate ...

Vreau , de asemenea, ca moartea sa nu îi afecteze sufletul, vreau sa ramana la mine , vreau sa nu il doara fizic , dar tradarea sa sfasie si ultima picatura de umanitate care exista in el , fizic nici nu ma intereseaza, dar in interiorul lui vreau sa stiu ca furia striga , asta face totul mai palpitant , furia starneste pasiune, asta e ceea ce vreau sa vad in ochii lui pentru ultima data .

Vreau sa il omor intr-un mod mai special , nu ca toti asasinii ordinari, asta nu ar avea nici un rost ...

Dar , nu il voi omorî acum , ci dupa ce aflu ceea ce am nevoie , cu ceea ce voi sti de la el poate voi fi mai avantajata , desi stiu ca cineva il va razbuna in final merita riscul si satisfactia pe care mi-o da tot ceea ce va spune pentru ultima data , iar ultima larima pe care o va varsa o voi pastra in marea de amintiri din mintea mea încetosata de trecerea vremii...

YOURS ,
Alexandra Doroftei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu