About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Si daca timpul s-ar opri



Si daca timpul s-ar opri , pentru cine am trait pana acum ?

Ceva ce sigur as fi vrut sa fac : Sa mai fi stat macar o zi acolo , dar nu a fost sa fie ....sa mai fi stat o zi acolo si nu as fi regretat atata timp ...



Am fost/nu am fost apreciata
Îmi pare rau/nu îmi pare rau ca l-am ranit
Am iubit/am urat cu toata fiinta mea
Am plans in hohote de fericire/de tristete
Am urlat de fericire/de furie
M-am certat cu mine insami ca a fost/nu a fost asa cum as fi vrut
Nu am fost/am fost nervoasa mai mult decat ar fi meritat
Am meritat /nu am meritat fiecare lucru castigat
Am vrut /nu am vrut sa se intample cum s-a intaplat
Am primit/nu am primit tot ceea ce vroiam
M-a ascultat / nu m-a ascultat de fiecare data cand ma bucuram/ma lamentam
I-am ascultat/nu i-am ascultat de fiecare data cand aveau nevoie
Ar fi trebuit/nu ar fi trebui sa iubesc
Ar fi trebui / nu ar fi trebui sa imi ascult ratiunea
Am vrut/nu am vrut mult mai mult decat am primit
Ar fi trebui/ nu ar fi trebuit sa afle tot
As fi vrut/ nu as fi vrut sa gresesc atat de putin/atat de mult
Am dorit/nu am dorit de fiecare data sa fiu atat de lașă
As fi vrut/nu as fi vrut sa il cred atat de repede
M-am suparat pe ei pentru ca au facut/nu au facut ce am vrut
Am adormit/nu am adormit cand trebuia /nu trebuia
Mi-a pasat/nu mi-a pasat prea mult/prea putin de cine trebuia/cine nu trebuia
Am asteptat/nu am asteptat ceea ce asteptam de fapt.
Am fost/nu am fost mereu/niciodata unde trebuia/nu trebuia
Am uitat/am tinut minte fiecare detaliu din tot ceea ce as fi vrut/ce nu as fi vrut
M-am obosit /nu m-am obosit prea mult/deloc pentru unii




îmi pare rau ca mi-a pasat atat de mult dar m-ai dezamagit , imi pare foarte rau ca te-am lasat sa ma minti , imi pare si mai rau ca nu te-am facut sa te simti vinovat , imi pare enorm de rau ca nu te-am tradat ca sa te doara ....
ÎMI PARE ATÎT DE RAU CĂ NU ȚI-AM SPUS TOTUL ÎN FATA , DAR NU AVEAM CURAJ ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu