About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

vineri, 17 decembrie 2010

100


1.Vreau sa fiu eu însămi .(imposibil)
2.Vreau să aflu ce grupa de sînge am .
3.Vreau intr-o zi sa ii fac sa moara da ras pe unii cei mai buni prieteni ai mei .(Ioana, Mihai, Seby si Nicoleta o sa incerc sa ma tin de promisiune ).
4.Vreau ca intr-o zi sa spun tuturor oamenilor cu care mă întalnasc ce gandesc despre ei fara sa ma gandesc la consecinte.
5.Vreau sa fiu mai serioasa.
6.Vreau sa nu mai fiu nevoita sa mint .(imposibil)
7.Vreau stau o zi intreaga sa privesc cerul sau ploaia .
8.Vreau sa stau o saptamana întreaga singura .
9.Vreau sa sar cu parasuta .
10. Vreau sa scriu o poezie pe care sa o citeasca toata tara .
11.Vreau sa desenez ceva frumos.
12.Vreau sa ajut 10 oameni cu chesti imporatante .
13.Vreau sa nu trebuiasca sa îmi fac temele la scoala
14.Vreau sa citesc 100 de carti care sa imi placa.(cea mai frumoasa dorinta)
15.Într-o zi vreau sa ma trezesc la 6 si sa plec cu primul tren din gara .
16.Vreau sa imi cer scuze fata de toti oameni pe care i-am ranit sau m-am razbunat pe ei din cauza altora .(imposibil, nu îmi place sa îmi cer scuze)
17.Vreau sa fiu mai apropiata de persoanele dragi mie .
18.Vreau sa inot cu un delfin.
19.Vreau sa merg în Suedia .
20.Vreau sa îmi inving 3 frici .
21.Vreau sa castig un premiu.
22.Vreau sa ma prefac intr-o zi ca sunt dintr-o alta tara .
23.Vreau ma plimb cu bicicleta pe strazile Parisului.
24.Vreau sa urc pe munte .
25.Vreau sa îmi renovez camera .
26.Vreau sa imi creez singura o rochie perfecta.
27.Vreau sa schiez pe o partie din Elvetia.(realizabila dorinta , dar nu in viitorul apropiat)
28.Vreau sa invat o limba straina la perfectie .
29.Vreau intr-o zi sa ma plimb pe strazile micute din centrul istoric si sa nu fiu deranjata de nimeni.
30.Vreau sa invat sa gatesc .
31.Vreau sa invat sa dansez tango.
32.Vreau sa fac o prostie si sa nu aiba consecinte .
33.Vreau sa merg la teatru sau la opera .
34.Vreau sa privesc lacul înghetat din Cismigiu pana o sa înght si eu de frig .
35.Vreau sa ma duc la 50 de concerte .
36.Vreau sa invat sa cant la chitara .
37.Vreau sa ma antrenez mai mult la tenis de masa .
38.Vreau sa am o pisica neagra .
39.Vreau sa imi cumpar niste botosi din lana caldurosi
40.Vreau sa scriu citatul preferat pe perete.
41.Vreau sa arunc toate lucrurile de care nu am nevoie.
42.Vreau sa imi cumpar un cardigan din dantela.
43.Vreau sa imi cumpar un ceas de mana .(nu am avut niciodata unul)
45.Vreau sa ma bucur de micile placeri ale vietii mai mult.
46.Vreau sa mananc doar mancare sanatoasa.
47.Vreau sa nu imi mai fie frica sa spun ce gandesc .
48.Vreau un telefon nou.
49.Vreau sa beau 15 cockteil-uri diferite.
50.Vreau sa vad 50 de filme noi.
51.Vreau sa iau cutiuța muzicata de la bunica care imi placea atat de mult in copilarie .
52.Vreau sa gateasc bunica tutele alea dulci care imi placeau cand eram mica si inca imi plac la nebunie.
53.Vreau sa ma imbrac intr-o zi doar in alb .(sa cred ca sunt insasi puritatea )
54.Vreau sa nu folosesc calculatorul 3 saptamani deloc .
55.Vreau sa se descopere o specie noua de vultur.
56.Vreau sa stau la Constanta 2 samptamani.
57.Vreau sa imi repar calculatorul si imprimanta.(imposibil , se strica mereu)
58.Vreau sa invat sa cant Appassionata la pian .
59.Vreau sa am parul lung ca atunci cand eram mica .
60.Vreau sa reciclez mai mult .
61.Vreau sa nu fiu judecata pentru ceea ce sunt.
62.Vreau sa vad cele mai frumoase locuri din Romania .(desi nu prea imi place tara asta ,poate sunt lucruri interesante e vazut)
63.Vreau sa salvez viata unui om.
64 .Vreau sa fac schimb de identiate cu o prietena o saptamana .
65.Vreau sa fac un om de zapada reusit .
66.Vreau sa nu ma schimb din cauza circumstantelor.
67.Vreau sa o vad pe Carmen mai des .
68.Vreau sa fiu mai energica.
69.Vreau sa imi cumpar o lampa de birou noua .
70.Vreau sa fac mai mult sport .
71.Vreau sa pastrez curatenie pe birou mai mult de 2 zile
72.Vreau sa nu mai pierd cheile de la casa niciodata .
73.Vreau sa imi repar sandalele preferate .
74.Vreau sa sa imi raspunda la telefon persoana cu care vreu sa vorbesc acum.(atunci cand am scris asta)
75.Vreau sa imi repar lantisorul preferat.
76.Vreau sa vad o emisiune interesanta la televizor .
77.Vreau sa primesc un buchet de trandafiri de la cineva .
78.Vreau sa am o floare in ghiveci care sa fie numai a mea si sa am grija de ea .
79.Vreau sa inventez ceva care sa ajute omenirea
80.Vreau sa am mai multa grija de mine (in special de sanatate)
81.Vreau sa am medii numai de 9 si 10.(inclusiv la matematica, si cred ca o sa reusesc cat mai curand )
82.Vreau sa invat sa creez haine ca sa pot sa mi le fac singura si pe gustul meu.(in magazine e cam greu sa gasesc ceva care sa imi placa )
83.Vreau sa nu mai fac alegeri proaste .
84.Vreau sa stau o luna la bunicii din Vaslui.(in vacanta de vara)
85.Vreau sa mai vad inca o data Venetia.
86.Vreau sa scriu un articol pentru o revista sau un ziar important
87.Vreau sa fiu mai atenta cu lucrurile mele .
88.Vreau sa am un stilou elegant.
89.Vreau sa fac o fotografie perfect intr-o zi.
90.Vreau sa imi fac un piercing nou.
91.Vreau sa gasesc cartea "Dragostea nu moare" scrisa de Maitreyi.
92.Vreau sa rîd mai des .
93.Vreau sa am o biblioteca mai mare.
94.Vreau sa reusesc sa fac si eu o bratara a prieteniei .
95.Vreau sa nu mai ma înrosesc la fata .(ma înrosesc vesnic)
96.Vreau sa gasesc combinatia perfecta de miere si lamaie pentru ceai .
97.Vreau sa am un inel nou.( îmi place sa colectionez inele )
98.Vreau sa nu mai trebuiasca sa imi fac patul .
99.Vreau sa nu ma mai enerveze fratele meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu