About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

vineri, 24 decembrie 2010

El si ea se aflau in masina , tacuti .El îi spune ei , rupand tacerea apasatoare :
-Cred ca ar trebui sa ne desprtim ... Nu mai putem sa continuam asa ...
Ea ii da un biletel impachtat foarte bine si ii spune cu lacrimi in ochii :
-Te rog sa il deschizi doar cand ajungi acasa ,...daca asa vrei tu sa fie eu nu am puterea de a-ti interzice ...
In timp ce mergeau spre oras un sofer a venit din spate lovindu-i grav , astfel a avut loc un accident destul de grav, dar cu o singura victima ... se pare ca asa a fost sa fie ... . El a fost teafar si nevatamat , dar ea a murit ..., atunci el si-a reamintit de biletel , era scrisul ei grabit : " Daca tu nu mai tii la mine , daca nu iti mai pasa de mine nu mai exista niciun motiv pentru a mai trai ...Adio my love ..."
Lacrimi au inceput sa curga pe obrazul lui plin de sange , atunci a realizat ce a pierdut ,iar durerea a fost atat de mare incat si el a ajuns la concluzia ca nu i-a mai ramas nici un motiv pentru a supravietui fara ea . S-a dus pe marginea podului , sa urcat pe balustrada cu lacrimi in ochii , iar biletelul strandu-l cu putere si.. s-a aruncat ... in apa rece , evident ca nu a fost nevoie de mai mult .. viata celor doi fiind aruncata la gunoi doar dintr-un simplu capriciu ...


Ce au simtit amandoi pentru ultima data ?
Durere si infinita dragoste a uluia pentru celalalt care acum parea un vis irealizabil .....



Poate e cam trista povestea , insa mie mi se pare ca e o dovada atat de frumoasa de devotament , dar si curaj .....
M-am gandit sa public aceasta poveste veche (atat de veche incat aproape am uitat-o ) ca sa ne amintim ca dragostea adevarata nu moare in ciuda a tot ceea ce se intampla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu