About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

vineri, 24 decembrie 2010






For my love ....


Incerc sa ma intorc in timp, fiecare gand incerc sa mi-l amintesc asa cum l-am avut odata.... incerc sa mi te reamintesc , sa mi-l reamintesc , asa cum era el , pur si inocent ca o raza de soare , ......Incerc sa fac totul asa cum era , asa cum obisnuia el sa faca acel lucru , avea un stil anume .. nimeni ,... dar nimeni nu va reusi .. poate nici eu nu voi reusi ..., dar ma intorc in timp in speranta ca poate asa voi putea sa imi aduc aminte mai bine totul , sa nu le uit , fiecare farama din amintirile mele , fiecare detaliu oricat de mic care ar putea fi cheia catre prezent , care fiinta ta magica ....., prezenta mereu intre toate amintirile mele ....

Incerc sa trec mai departe pe firul lung al amintirilor sa te trag si pe tine inapoi ,, si asa cum zicea Octavian Paler sa fim copii , sa ne jucam inocenti ...asta ar fi fost atat de frumos sa fiu eu trecutul tau , sa fiu eu tot ceea ce ai avut , sa stiu ca nu o sa ma uiti niciodata , sa fim inocenti sa ne jucam in nisip si sa ramai al meu pentru totdeauna , ...
Incerc sa fac totul sa fie ca inainte , eu incerc sa ma port ca inainte cu speranta ca asta te va determina si pe tine sa fi ca inainte ,, dar ...dar nu va mai fi niciodata la fel .. stiu asta in adancul sufletului meu ...chiar stiu .. dar speram ca vom putea reconstitui trecutul si tot cea fost ..aceele clipe cand eu ma topem in bratele tale ... iar privirea ta .. da... , privirea ta mi-o aduc aminte si acum ca si cum s-ar fi intamplat ieri ...era calduroasa , si in aceelasi timp simteam ca ma stapanesti .. era ca si cum as fi fost un fulg de nea care cade lin pe pamant apoi se topeste in palma .. asa cum ai spus tu odata cand prindeam eu fulgii , dupa doua secunde se topesc ....... imi aduc aminte atat de bine ... acele zile .. le-am tinut strans in marea de amintiri adunate in mintea mea incetosata ......

Incerc atat de mult sa nu uit nimic , mi mi-as ierta-o niciodata daca as uita ceva , ar fi absolut ingrozitor mai ales acum cand sunt singura .. fara tine , fara prezenta ta ..fara nimic al tau ..doar mirosul tau impregnat in hainele mele ......desi nimeni nu isi mai aduce aminte ...eu imi reamintesc totul cu lux de amanunte ..adica totul interpretat de mine .... fiecare suras al tau , de fiecare data cand iti aranjam parul .. .., totul vazut prin ochii mei , prin prisma sentimentelor mele

Imi aduc aminte si culoarea pielii tale ...care ma fascina atat de tare , si nu ti-am spus (pentru asta imi pare rau ).... mi parea ca inexpresivitatea fetei tale se topea intr-o muta declaratie de dragoste de fiecare data cand ma priveai atent si totusi atat de rupt de realitate , cazut pe ganduri ... iar eu priveam la fel de inexpresiva .. gandindu-ma la tine .. la orice lucru ar putea avea legatura cu tine ...

Incerc ..poate ma straduiesc prea mult ...poate ar trebui sa o las mai moale ..dar nu stiu ..asta ar trebui tu sa-mi spui .....iar asteptarea cred ca abia a inceput ......nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa mai am de asteptat si cum o sa astept .. tot ceea ce pot sa fac e sa strang tare amintirile si sa ma gandesc cum o sa fie dupa ce se termina .. dar raman la amintirile mele ... ... care le analizez la nesfarsit .. si de fiecare data mai gasesc ceva nou ,.. ceva care de fiecare data imi alimenteza imaginatia .. si ma face sa mai aspept inca o zi .. inca o zi ..inca o zi ..si tot asa ..asta ma ajuta sa trec mai usor peste asteptare .........dar ramam la amintiri si ..incerc ..........
sperand ca esti bine ..eu una ..sunt la mijloc ...nici vie nici moarta ...doar sufletul mi s-a desfacut in farame in timp ce colindam printre amintiri ... ...din punctul asta de vedere credeam ca tu o sa ma ajuti sa imi fac unul nou .. dar nu mai stiu ce sa cred ..plus ca viitorul e neprevazut ..asa ca raman cu vesnica mea curiozitate /.....


Your love ,
Alexandra Doroftei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu