About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

vineri, 26 noiembrie 2010


Alt mediu, deci am alt comportament , pana si personalitatea mi s-a dezvoltat (sunt mai sadică,încerc sa fiu perfectionista ca înainte si parcă si puţin cu capul în nori ),pe deasupra parca nu prea mă simt în largul meu fiindcă e destul de greu dar mă descurc eu , întotdeauna am reuşit asa ca totul va fi ok din punctul asta de vedere ,si prietenii s-au schimbat , nu mai sunt aceiaşi colegi tîmpiţi pe care îi aveam înainte , sunt oameni cu care pot concura , ceea ce e bine fiindcă imi place sa am competitie , dar de asemenea îmi place si fiindcă aici pot sa fiu eu asa cum sunt indiferent cat de diferită sunt (si sunt foarte diferită) ....hm deci rămîne de văzut (evident ca sunt si nişte părţi negative dar nu are nici un rost sa le spun acum )...

Un comentariu:

  1. Thank you for sharing, so lucky to read your post, i will read your post time to time,thank you!If you like Tods Shoes you can come here have a look.include Tods Men Shoes,Tods Women Shoes.

    RăspundețiȘtergere