About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

sâmbătă, 23 iulie 2011

Nu imi place sa raman singura pentru ca ma izbesc de gandul de cat de mult imi urasc viata .
Imi place sa merg prin ploaie fara umbrela fiindca imi place apa rece si nimeni nu vede lacrimile .
Imi place sa vorbesc cu cineva mereu , de obicei prietenii sunt singura mea legatura cu realitatea , ei ma tin lucida ..
Nu imi place sa vorbesc cu persoane care se cred importante .
Imi place sa fac efort fizic (chiar daca asta se intampla rar ) fiindca adorm mai repede si fara vise .
Nu imi place cand cineva vorbeste cu mine doar fiindca are nevoie de ceva.
Imi place sa am putini prietene fiindca am incredere deplina in ei .
Nu imi plac oamenii directi , nu au capacitatea de a fi blanzi cu vorbele , si asta datorita faptului ca nu prea au cultura sau vocabular .
Imi place sa fiu eu insami , pacat ca nu pot , foarte rar am posibilitatea asta .
Nu imi plac persoanele care se plang si totusi si eu ma plang .
Nu imi place cand sunt obligata sa am incredere oarba in cineva .
Nu imi place cand nu am curajul sa fac anumite lucruri , sau cand ma interiorizez .... chiar nu imi place ca nu sunt brava .. cred ca ar fi fost mai bine .

Un comentariu:

  1. un blog trist dar frumos....interesanta postarea ..hai si pe la mn http://petaledelotus.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere