About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

luni, 12 iulie 2010

Am plecat ...


Am plecat departe ,am plecat fiindca trebuia sa plec , am plecat desi tineam la tine enorm , am plecat fiindca iti adoram prea mult privirile din care "aruncai cutite" spre mine desi stiam ca asta inseamna ca tii la mine enorm , am plecat fiindca am fost obligata de circumstante dar asta nu e o scuza din moment ce te iubeam atat de mult ,am plecat , iar acum regret enorm.
Promit sa nu mai fac asta niciodata, daca se va ivii ocazaia iarasi, dar culmea dupa ceva timp a apartut altcineva care ma sageta cu privirile exact ca tine , dar am fugit din nou ca prima data (adica l-am lasat balta din nou )
Am sa incerc ca data viitoare sa nu mai fug , am sa incerc... sa ma schimb, dar nu promit nimic fiindca poate data viiotare voi fugi din nou , nici eu nu stiu ce voi face ,si daca voi pleca iarasi nu va mai ramane nimic de facut , imi pare rau , asta e firea mea .......I AM SO SORRY MY LOVE ...

2 comentarii: