About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

joi, 1 decembrie 2011


Ai simtit vreodata ura aceea nebuna care te impinge sa faci lucruri nebunesti ? Adica atunci cand fata ti se incordeaza , fiecare muschi devine mai rigid , cand scrasnesti din dinti de furie (involuntar) .
Ma rog .. atunci cand simti cum iti fierbe sangele in vene .. la propriu pentru ca simti cum o caldura te invaluie .. si simti cum ti se urca tot sangele in cap .. parca te paraseste orice urma de ratiune .... si actionezi numai din instinct .. oricum actiunile rationale sunt deseori gresite .. dar nu despre asta vorbeam ..
Nu stiu ce se intampla cu mine .. adica nu fac nimic care sa ma enerveze .. pur si simplu mi se ridica tensiunea deodata ... simt ca fierb .. ca as putea sa sfaram o piatra cu mainile goale de furie ....
Si mi se intipareste o privire nemiloasa pe chip ... lipsita de orice sensibilitate .. .. parca focul si gheata ies contopite din privirile ochilor mei verzi .. parca cele doua elemente nu se neutralizeaza parca isi amplifica efectul in cristalinul ochilor.. ma rog e surprinzator de placida....
In orice caz .. incep sa cred ca nu degeaba sunt scorpion ...... ura e ceva ce ma carcterizeaza .. parca e un tic .. sau o expresie a fetei care pur si simplu apare cand ceva nu-mi comvine .. sau cineva ...
De ce ma simt ca o criminala in serie ? ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu