About me

Fotografia mea
Bucuresti, Bucuresti, Romania
Lacomie , ambitie , sadicitate , vanitate , singuratate ,carti.

marți, 1 martie 2011

Roza de gheata s-a topit


Well well well .. a venit primavara .... pacat .. roza mea de gheata s-a topit .. era atat de frumoasa .. nu exista dimineata in care sa ma trezesc si sa nu ma uit la ea ..... pacat ca a venit primavara ... azi e 1 martie si ninge .. foarte bine .. eu as vrea sa fie iarna pana in aprilie .. dupa aia nu mai vreau fiindca o sa infloresca teii si nu pot sa ratez asa ceva .. si asa sunt ultimii copaci care infloresc si trebui sa îi astept .... dar sa revenim la iarna .. a fost frumos .. trebui sa recunosc .. am experimentat toate sentimentele .. ura , dragoste , nebunie , prietenie adevarata.. toate .. si cel mai mult mi-a placut dragostea (mde o sa spuneti ca e ciudat ) dar eu .. aceea fiinta rece .. aproape glaciala .. uite ca m-am topit odata cu roza mea ...
Am stat azi .. probabil pentru ultima oara .. si mi-am contemplat roza , si vedem cum se topea .. adica lacrimi inghetate parca erau acele picaturi ... aproape ca am plans si eu ..... imi pare rau cu siguranta nu o sa uit iarna asta a fost plina de lucruri fumoase , iar eu am fost mai energica ca niciodata .. si frigul care a fost ... hm ... o atmosfera memorabila .... ... se pare ca prima iarna la liceu mi-a facut bine , desi trebui sa recunosc ca a fost si cam dureroasa ... dar nu are nici un rost sa fiu pesimista ... totul o sa fie bine .. chiar daca o sa se schimbe niste lucruri ... o sa traiesc... NU-I ASA ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu